Aktuálně hledáme do našeho týmu pracovníka na pozici – administrativní pracovník
HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE
- evidence klientů, komunikace s klienty, pravidelné reporty
- příprava dokumentů pro pronájem vozidel – předávací protokoly, evidence poškození (foto/video) případné předání vozidla klientovi
- vedení evidence rezervace vozidel – náhradní vozidla pro stávající klientelu, krátkodobá zapůjčení náhradních vozidel stávajícím klientům – poptávky z webu
- krátkodobá zapůjčení – reakce email/telefon
- správa inzerce na inzertních portálech
- komunikace s prodejci vozidel
- pojistné události – zajištění všech podkladů, nahlášení na pojišťovnu (komunikace s makléři), vedení evidence poj. událostí
- servisy – objednání servisů, evidence, přistavení do servisu/ze servisu
- evidence knih jízd, pravidelné ukládání z programu
- evidence STK vozidel, převody vozidel (přihlášení, odhlášení, změny, …)
- práce se systémem oceňování vozidel – predikce, prověření VIN, ..
- revize GPS – zajištění termínů revizí, evidence revizí (revizní firma vs. klienti)
- správa pokut klientů – tj. předání informace klientům a získávat od nich potvrzení o úhradě pokut
- myčka externí – mytí vozidel Knokar – evidence, kontrola, objednávky, nabídky klientům, …
- pojištění vozidel – komunikace s makléři (aktualizace vozidel, evidence pojištění flotily)
- nabídky OPL klientům – zajištění podkladů/nákladů pro nabídky – postupně časem po zaučení
- evidence nákladovosti vozidel (karty vozidel, …)
- přezouvání vozidel jaro/léto – administrativní koordinace/fyzická podpora pro kolegu
- kontrola přijatých faktur – ceny, slevy, rozsah servisních prací, evidence reklamace
- evidence přijatých a vydaných faktur v účetním systému Pohoda
- pokladní doklady v účetním systému Pohoda
- evidence pracovní oděvy
- pošta – výběr schránek, roztřídění, zajištění a zápis příchozí a odchozí pošty
- reklamní předměty, kancelářské potřeby – zajištění chodu kanceláře
- komunikace s IT, s účetní
- správa sociálních sítí, webu
- služby na telefonu (víkend) – podpora pro stávající klienty
- ostraha areálu – komunikace s ostrahou, obchůzkový systém
- kontrola úklidů admin. budova – evidence a doplňování úklidových prostředků
- Ostatní neuvedené dle pokynů zaměstnavatele
POŽADAVKY
- příjemné vystupování, slušnost, ochota, flexibilita, samostatnost, schopnost učit se novým věcem, komunikativnost, spolehlivost, zodpovědnost, trestní bezúhonnost
- řidičské oprávnění min. sk. B
- znalost práce s účetním programem Pohoda výhodou
- znalost/aktivní užívání Microsoft Office
- praxe z obdobné pozice výhodou
- vzdělání min. SŠ
- hl. prac. poměr, prac. doba 8:00 – 16:30 hod.
- nekuřák
NABÍZÍME
- práce na HPP
- stravenkový paušál
- 20 dní dovolené
- práce v menším kolektivu
- místo práce a zázemí: Praha 10 – Uhříněves
Své životopisy nám zašlete na email info@knokar.cz